cs4

håller på att ladda ner nu, :) ska se om det lyckas ! hoppas, att blogga blir mycket roligare med photoshop.

Idag så har jag mäst fotat oh vait i malå, vi skull åka och gratta Edwin. Hna fyller 11 idag ! grattis, grattis.
Av oss fick han skor skor med hjul under, inte inlains utan något liknande.

Vi kanske ska till arvidsjaur o köpa målarfärg till källaren i morgon :D kanon !

lite bilder -



Bilderna har igentligen inget att göra med varandra, men .. de visar hur min dag var i allafall :D


Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

sv. nice!

jo de tror jag väl.. kan inte, jag skulle gjort om jag kunde.



kram

2010-04-17 @ 17:29:26
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder du tar. Har du lagt tll Jögga än på FB? Gå in på hans hemsida o kolla. wwww.qvicksilver.se så får du se vilka bilder han tar. Puss o kram.

2010-04-17 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0