Flygande höna?

Haha.. Snövit har lärt sej flyga ! (okej.. jag vet.. "snövit" är svart, men hon blev döpt av Albin som är 5år. så..)

Jag och fanny var ute och fotade nyss. Jaghade typ ett kilo kläder på mej, mäst för att mamma vill det. Hon tror att jag hostar för att jag är kläddför lite. Det kan vara så med..

Men fanny vart nyficken få hönsen så hon sprang fram till dem, först trodde jag hon skulle bita dem, men hon bara glodde. Det var då Snövit fick något slagt ryck och började flyga.. Knäppt? Höns ska inte flyga väll?


Kommentarer
Postat av: Livlivan

Ha, ha det ser ut som hon ligger i snödrivan.

Vad skönt att det är barmark på gårdsplanen nu.

2010-04-28 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0