förlåt.

mitt internet strejakade så att jag inte har kunnat skrive något alls :( internet är fixat och återigen är det glada miner !

Idag så har jag vari ute den mästa av tiden hos Andres med familjen och några vänner. Vi var där och bara umgicks, typ hela byn ! Vi hade många olika grenar som vi tävlade i, mycket kul:) Fast jag kom sisst.. Men det var ju för hoppningsvis pågrud av min skada i tummen ! kan man hoppas på i alla fall..

Nu senare på kvällen så har det vare med att fixa tillbaka internet, så.. Men jag orkar inte lägga in en massa bilder från dagen eftersom de är på andra datorn, lägger in dem i morgon!

Jag ska imorgon.. eller det blir ju idag, men ni fattar. Jag ska upp tidigt och ge mej ut och springa med Fanny, både jag och hon behöver det. Nu tror ni som inte vet vem Fanny är att jag är skit dum med någon stackars tjej som valt att gå ut att  springa med mej. Hahah.. Men nej, fanny är m in hund. Och hon följer med mej ut och springer varelse vill eller inte :D

Aja ska sova, ville bara skriva lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nope.. HF studio * :)

2010-04-04 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0