Go´natt :$

Är jätte törtt. Har hostat hela dagen, men mamma har köpt hostmedicin nu :D (happyface)
idag så har jag hjälp tre tjejer med deras bloggar.

Ska lägga mej nu. Jag skulle kunna somna rigth here, rigth now..
Som ni alla kanske kan se så har jag lagt ut massor av bilder på mina katter.. det är för att jag har lite.. bildkris.
Ska fota när jag blir frisk. Ni får nöja er med gamla och gråhåriga bilder så länge !

Haha, det påmnner mej.. Jag ska gå ner och hämta Pepsi. Jag sover bätte när han är i rummet. Hans kurrande är lungnande :$ Låter knäppt.. men sant.. Det är ju vikigt att vara ärlig när man skriver i sin blogg.. Jo visst.. alla gånger har man inte sagt exakt som det var, men det har ju sin andledning också..

godnatt nu allihoppa ! <3


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Tack:) följ mig gärna via bloglovin<3

Tack igen :DD

2010-04-28 @ 10:23:10
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0