godeftermiddag.

ja, jag kan ju inte skriva godmorgon! fast att jag vaknade typ för en halvtimma sen :$ jag hade långsovar..dag!

Idag så ska jag nog tat chill, och kanske skriva lite på en uppsats som Astrid Lindgren. Mamma strässar mej så det måste ju bli av snart, fast att jag inte har någon större lust. Jag måste hitta någon bra sida om Astrid Lindgren som jag kan hitta frakta ifrån. Något TIPS?

Jag borde nog städa mitt rum med.. Men det tillhör "lådan" med saker jag gärna skuter upp till sesådär.. Två år.. Hanä, jag ska ta tag i skiten, men just nu så är jag trött och sugen på att skriva ett långt inlägg.

Ja har fixat Photoshop CS4svenska nu.. Inte prov utan så att man har det för evigt.. Det känns bra =)




 

Kommentarer
Postat av: linnea -

jättefina bilder!:)

vad har du för kamera?:)

2010-04-07 @ 14:07:19
URL: http://linneabergqvist.blogg.se/
Postat av: mormor

Det bdär med att städa rummet tycker jag låter som en bra ide.Googla efter Astrid Lindgren. Puss o kram,

2010-04-07 @ 19:15:37
Postat av: linnea -

jag har en Canon EOS 1000D :)

2010-04-07 @ 21:21:25
URL: http://linneabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0