jennifer - den första blomman

Rubriken var mäst för att reta jennifer. Eller.. reta och reta. Hon sa typ " - Du kommer typ skriva om att du såg en blomma idag! haha! ".
Men jag tycker att det är viktigt info faktist. Jopp ! jag har sätt vårens första blomma idag, någ för att jag är sen. Men aja..

Förutom det så har jag verit hos Jennifer och vi.. han typ inte göra så mycket, pappa kom tidigare. Han vägrade typ åka ner till Malå flera gånger en en gång så jag fick åka hem halv sex mot min vilja. =]

Jag har just vare ute och fotat, (som inte är så speciellt, eftersom jag gör det varje dag.. nästan).
Skolan var som vanligt, förutom att jag var en snabbis på sjukan, skulle kontrolera tummen. Men.. Jag hade blivigt bort glömmd :( så jag fick en ny tid på onsdag.


Dax att komma tillbaka till kylan ? saknar dej ! :)


tog lite nyss :D


Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

sv. men de är lugnt!

kram

2010-04-22 @ 16:56:59
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0