no time !

Hejsan ! snart så får i besök från gusum, gerd och lennart kommer upp :)
Det ska bli jätte kul att få träffa dem efter så lång tid. det är ungefär fjorton dagat tills dess, eller är det mindre? 
I alla fall, när de kommer så har de tagit med sig färgen till källaren, vi fick deras som blev över sedan de målade sin källare. Det var ju jätte snällt av dem ! 
Jag ser fram i mot att kunna dra igång företaget på allvar nu :$ 

Det påminner mej.. jag kanske ska gå ned dit och ta ett röj? Det var länge sedan jag städade där nu. 

såg andra avenyn i förrgår, det är ytters spännande ! Kim har lämnat över sig till polisen och marcus är fri att gå. Sigrid och Björn är gifta och Kittys dotter Texas/Madde blir misshandlad av sin adoptivmamma. Jag längat till nästa avsnitt, shiiiit :$ 

 


Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

Gillar nedersta bilden (:



SV: Ja det är bra med mig, själv?

2010-04-30 @ 16:28:14
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0