ske-å

Idag så har familjen varit i ske-å. Vi har sätt film och shoppat, måste säga att det va riktigt kul, helt toppen =D
Filmen som vi såg var jätte bra gjord och spännande som satan !
Måste erkänna att mjag var tveksam på att följa med först, men nu fattar jag inte vad jag tänkte på just då. Detta var värkligen helskönt :)

När vi var på väg hem så åkte vi och "spanade" efter djur. Vi såg typ en massa harar, som jag skälvklart inte han ta kort på, haha men försöka duger ("försöka" är att hänga ut genaom rutan och ta fumla med kameran där.)

(som ni alla kanske ser skriver jag inte ofta, men har inte haft tiden eller lusten, jag har hållt på att jobba med en blogg design.. se det borde komma en snart ! )

det jag köpte :

Örhängen, kappAhl. 49.50 kr


Halsband, Glitter. 149.00 kr



Jeggins, Gina
tricot. 99.00 kr




Jeggins, Ginatricot. 99.00 kr



"Hårspänne", Kapphal. 39.50 kr



ska se film nu :) är superduper trött. hejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0