skola igen,

jo, ni läste rätt. Skola igen, skönt på många sätt.. Eller inte så många.. (menmen)

Varför det är bra att skolan börjar igen -

  • Man får träffa alla igen, det är ju kul..
  • Andledning två är väll att man får jobba ikapp, jag ligger efter p.g.a att jag missat så mycket när jag hade gipset. Att jobba ikapp är bra bara för att jag skulle vilja ha en.. utbildning?
  • ehh.. kom int på mer.. :D
Varför det är dåligt att måsta börja skolan igen -

  • Skolan är tråkig, bara massa jobb och tider att passa.
  • Man måste gå upp tidigt :(
  • Göra massa prov och också ett minus, jag måste ju göra en massa bara för att jag har missat alla prov typ när jag vare borta.
  • Ett ord, "skolansug".. men är nödvändig.. (tyvärr)

Ha en bar dag ! ska försöka göra min bra med, om det ens är möjligt :$ skriver ikväll om tiden finns !

Kram!


Gulliga barn som jag och Sofia fotograferade för typ jätte länge sedan. Supersöta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0