SAKNAR MITT MALÅ

Rubriken säger allt, jag saknar mamma och pappa och min vänner.. Till och med myggen..
Ja.. det är ofatbart, men det gör jag. Konstigt värre.

I förra inlägget lät jag deprimerad, några kanske trodde att jag tänkte skuta blogga, ja.. Jag funderar.
Jag tror att jag ska flytta till en blogg med bara bilder, för jag har tappat lusten att skriva om mej själv och min urtråkiga vardag. Jag ska nog det, men som sagt. Flytten ligger långt fam i almenackan.

Har varit i norrköping och shoppat, det blev en rutig shorta från Ginatricot.

Ska dra, pusshej !


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi saknar dig med gumman ;) Kram

2010-07-06 @ 23:34:44
Postat av: jenniifer - photography

flytten? :)

2010-07-07 @ 17:26:44
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0