Börja om !

Som ni ser så har jag på börjat en ny design pg min klumpighet. Jag hade ju just gjort klart min gamla design, det var bara en liten sak kvar. Men jag KLANTADE mej så att nu får jag börja om helt.
Jag kopierade hela mina stilmall så att jag kunde klistra in samma om jag skulle åka göra fel, och det gjorde jag ju så klart.. Men för att inte göra fel IGEN så var jag tvungen att kopiera om en bild adress jag skulle ha till min profilbild, så jag hämtade den men.. När jag skulle till kodmallen igen och ta bort det så tog jag fel ! Jag tog bort min färdiga stilmall som var HELTKLAR som jag desutom inte hade kopia på.. Inte bra.. ska sova, ska ju till Lyckselle i morgon och dra till min tumme, jag åker halv 7 så.. SLEEEEPTIME :D

( förlåt för stavningen, hade lite bråtom )

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0