korta inlägg.

Ännu en gång förlåt för alla korta och intressanta texter och alla sneda bilder, min tumme är inte hjälpsam.. :$
Jag sitter på skolan, (UTAN GIPS) bara för att de på sjukan inte kunde gipsa så de pajjjaa.. Har bara en linda-sak på mej nu. Skippade att luncha, känner mej inte pigg på mat. Jag ska ha Engleska på målpasset som kommer snart efter luchrasten, ligger efter.
Efter skolan idag så ska jag åka till sjukan igen och göra om all skit med gipset.
Jag vill inte gipsa, men doktorn och skol sköterskan tvinga mej :(
Skulle bara vilja länka några underbara bloggar som är intressanta och fängslande som värkligen är värda att bli lästa.


Underbart fin fotoblogg och rolig att läsa och se på, hennes bilder som hon tar är jätte bra och levande. Rekomenderas starkt ^

Amanda har gjort min blogg desing som jag vart jätte nörj med så jag tyckte att hon förkännade att bli länkad :$ Amandas blogg är rolig.. Amanda helt enkelt :]

Designen är jätte fin och gör bloggen rolig och intressant, väldigt glad blogg och glada bloggare, eller hur man säger? :$


Det är typ de tre jag rekomenderar, finns många fina bloggar.. Någon som har tips på någon intressant blogg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0