pedo eftermiddag :D

Haha^ alltså Pedagågisk eftermiddag. Vi har slutat, eller jag har.. kan ju inte vara med under idrotts lektionen. Det var bip-test, och alla var jätte duktiga. Linda sprang längst av alla tjejer och jag stannade inte för att kolla villken kille som orkade längst.
Jag sitter på kosmos och skriver och väntar på att amanda ska komma ut från bilden så jag kan få hennes nyckel, vi dela skåp för dagen, (jag glömde min)

Jag har påsklov efter den här dagen, jag kan inte gå i morgon pg min tumme. Ska bli skönt med lov, fast att jag har haft så mycket ledigt.


Har typ inga pic i skolans dator så den här fick vara där ^^

Kommentarer
Postat av: photoblog by malinhe,

SVAR: jo, allt är bra med mig! hur äre själv?:)

2010-03-31 @ 15:06:14
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0