SKELLHELL

Var hela dagen i ske-å och shoppade med fam :$ Jag har köpt en skolavslutning klänning från gina som var.. speciell ! Mamma såg inte ut att gilla den, eve sa att den var as ful.. oja.. Men jag köpte den ändå, det viktigaste är väll att jag gillar den ?

Jag har även köpt två linnen, ett par jeans, en koftaoch ett par skor :$
 
Ska upp klockan halv sex i morgon (fotbolls match 17 mil bort) ska spela med småsyskonens lag för att hjälpa dem lite, (risken är väll att de i laget är bättre en jag, riskren är stor. men jag älskar att spela så jag tar chansen !) :$

sov gott, för det ska jag !



Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till på matchen.

2010-05-16 @ 03:57:30
Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: så bra! är det fortfarande snö hos er? kram Ninni!

2010-05-16 @ 08:00:17
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: Towe - Foto

fin header du har :)

2010-05-16 @ 21:32:22
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0